×

نصیحتی از سر ترحم و دلسوزی!
جناب آقای زیباکلام دیروز و زشت کلام امروز !

  • اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳
  • ۰
  • اگرچه اینجانب به طور مستقیم شاگرد جنابعالی نبوده‌ام ، اما بنا به ضرورت تعدادی از آثار شما را از جمله ( ما چگونه ما شدیم) مطالعه کرده و بعضا مورداستفاده قرار گرفته است.

    جناب آقای زیباکلام دیروز و زشت کلام امروز !
  •  

    اگرچه رگه‌های از انحراف در اندیشه و گفتار و قلم شما و گرایش افراطی شما به غرب و غرب‌گرایان در این آثار به وضوح محرز و مشهود بود ، اما به خاطر جایگاه علمی شما در بین اساتید و دانشجویان علوم سیاسی و جامعه شناسی ، و اینکه هنوز به این حد از انحراف و انحطاط فکری  نرسیده بودید ، همواره برای بنده و سایر دانشجویان مورد احترام بودید.

    اما متاسفانه به هر اندازه که از عمر شما سپری می‌شود ، به سرعت از همان اندیشه‌ها و تفکرات نیم بند ، که خود را ملی گرا دانسته و بعضاً انقلاب و جمهوری اسلامی را ستوده‌اید زاویه و انحراف پیدا کرده‌اید.

    شما از یک طرف خود را سینه سوخته وطن جلوه می‌نمایید، و از طرفی برای ضربه زدن به کشور با دشمنان این سرزمین و این مردم هم پیاله شده و همواره با گفتار ، رفتار و نوشته‌هایت به عنوان پیاده نظام و ستون پنجم دشمنان بر خلاف منافع مردم و جمهوری اسلامی عمل می‌کنید.

    امروز از زیباکلام دهه ۷۰ -۶۰ نه زیبایی مانده و نه کلام ماندگاری ، بلکه دهان گشوده و چشم دریده ، و برای خوشایند غرب و غرب گرایان و دشمنان ملت و سرزمین ایران به تکا پو افتاده و بی پایه و اساس ارائه نظر می نمایید .

    جناب وطن پرست راستی زمان جنگ ایران و عراق دقیقاً کجا بودید وقتی که عرصه بر شیران عالم تنگ بود .

    کجا بودید وقتی که جنگ بود-عرصه بر شیران عالم تنگ بود ای به نرخ روز روزی خوارها – کرکس هر لاشه و مردارها خلق می‌داند که شما نامردمید- در خیانت رشته سردرگمید با علی گر سوی بیت الله روید- ذوالفقارش را به یغما می‌برید جناب دکتر حداقل یک جو غیرت ایرانی داشته باش حیار را خورده و ابرو را قی کرده  ، و بی  محابا از چپاولگران سرزمین  مادری ات( البته اگر اعتقادی داشته باشید)و قاتلان ملت ایران دفاع کرده  و آنان را تطهیر می‌کنید .

    آنگاه  در مقابل قهرمانی، قهرمانان و پیشرفت های کشورت زبان به کام گرفته  می شود .

    حقا که  مصداق آیه شریفه ( صُمٌّ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یَرجِعونَ) هستید. جناب آقای زیباکلام اکنون بهتر از گذشته می‌دانم که ما چگونه ما شدیم، چرا که همواره زشت کلام‌ها و غربگرایانی همچون شما بوده‌اند که با افکار و اندیشه‌های پوچ و مفسده انگیز ، و با سیاست بازی و سیاست فریبی ، دولت و مردم ایران را از توسعه  و پیشرفت باز داشته‌اند. جناب زیباکلام! زرق و برق جادویی  غرب آنچنان تو را مسخ و دلبسته کرده  است ، که بدون مطالعه متن برجام آن را شفا بخش مشکلات کشور دانسته و با قلم و زبان از آن متن ناخوانده دفاع کردید ، چرا که همچون آقای ظریف به امضای جان کری ایمان واثق داشتید. (وَعِدْهُمْ وَمَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلاَّ غُرُورًا) جناب زیباکلام ! اکنون مانده‌ام که تو را از جرگه خائنان ملت و کشور بدانم یا از دسته ی نادانان ، که بدون  مطالعه و آگاهی و دیدن دستاورد و پیشرفت های جمهوری اسلامی ، اقدام به خود تحقیری نموده و همواره آدرس غرب را بعنوان یک الگو موفق به جوانان ارائه می دهید ، تا عده‌ای ساده دل  فریب بخورند.

    البته خدا را شکر،  بصیرت بالای  مردم انقلابی ایران باعث شده تا  تئوری‌ها و نظریات مندرس و پوسیده ی شما تاثیری بر حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی نداشته باشد.

    و اما ختم کلام ، نصیحتی از سر دلسوزی و ترحم به شما این است،  در این وانفسای  پایان عمر  از رفتار و گفتار و عملکرد خود ، از خیانتها و دروغها، از قلم های نا پاک ،از نوشیدنی‌های حرام و از ارتباطات گذشته که خود به آنها اقرار نموده اید توبه کن، تا شاید مردم مهربان ایران تو را ببخشند.

    در پایان تو را به حدیثی از امیرالمؤمنین‌(ع ) ارجاع می دهم تا شاید تدبر نمایید.

    مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام»: اِنْ اَردتَ المَوعِظَهَ فَالمَوتُ یَکفیکَ! تو اگر خواهان پند و موعظه هستی همان عبرت مرگ برایت بس است! 

    نویسنده: محمد رحیم نظری
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *