×

فرماندار سلسله:
دشمنان با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند

  • آبان ۱۴, ۱۴۰۱
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: دشمنان با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند در حالی که این نظام قرار است تمدن اسلامی را بسازد.

    دشمنان با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند
  • مسلم مرادی روز جمعه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان سلسله، ضمن گرامیداشت روز دانش آموز اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی با حضور پررنگ و باشکوه خود در مراسم ۱۳ آبان نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی را با هیچ نظام دیگری عوض نخواهند کرد.

    وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادبیات جدیدی در فرهنگ سیاسی و بین الملل دنیا به وجود آمد و آن جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: سوالی که اینجا مطرح است چرا در طول ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز به روز بر تعداد دشمنان کشور افزوده می شود.

    مرادی با تاکید بر اینکه دلیل دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار چیست، عنوان کرد: اگر اتفاقاتی که در این ۴۳ سال در کشور ایران اتفاق افتاده در هر کشور دیگری اتفاق می افتاد دوام نمی آورد.

    وی با اشاره به وقایع رخ داده در کشورهای پاکستان، مصر، عراق، سوریه و ترکیه، بیان کرد: در زمان پیروزی انقلاب اتفاقات کردستان، خلق عرب، بلوچ و پان ترکیسم و احزاب و گروهک های منحله ای مانند کومله، دمکرات، پژاک، تندر، خباد، پاک و سازمان مجاهدین خلق را ایجاد کردند و بیش از چندین هزار انسان بی گناه را کشتند.

    وی تصریح کرد: در حوزه ترور نیز شهدای محراب، شهید مطهری، شهید سپهبد قرنی، سپهبد صیاد شیرازی و سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای همچون علی محمدی، رضایی و فخری زاده را به شهادت رساندند.

    فرماندار سلسله با اشاره به حمایت از فرقه های ضاله بهایی، سلفی و وهابی، بیان کرد: آنها جنگ تحمیلی هشت ساله و حمله به طبس و مرصاد را طراحی کردند و تحریم های اقتصادی و سیاسی سنگینی را برعلیه کشور شروع کردند.

    وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در خرداد امسال عنوان کرد: ایشان فرمودند که ما در آستانه و ورود به یک جنگ ترکیبی هستیم.

    مرادی با اشاره به آتش زدن قرآن و مساجد، امامزادگان، شهادت نیروهای امنیتی، اهانت به جامعه روحانیت و شکنجه کردن آنها، خاطرنشان کرد: براساس برآوردهای دستگاه های امنیتی کل جمعیتی که در روز اول اغتشاشات تاکنون وارد صحنه شده حدود ۱۷۰ هزار نفر و تنها در ۸۰ نقطه کشور بوده است.

    وی با تاکید بر اینکه یک جمعیت ۱۷۰ هزار نفری می خواهد امنیت یک جمعیت ۸۰ میلیونی را در کشور به چالش بکشد، تصریح کرد: در حوزه امنیتی برای ترور مسوولان و نیروهای امنیتی برنامه دارند.

    وی با اشاره به شعار “زن، زندگی، آزادی” اغتشاشگران، گفت: کجای به عقد اجباری در آمدن همه زنان سازمان مجاهدین خلق به عقد مسعود رجوی آزادی، زندگی و حفظ ارزش های انسانی یک زن است؟ اینها مسائلی است که باید برای مردم تبیین شود و جهادتبیین بر همه ما واجب است.

    مرادی عنوان کرد: حضرت امام راحل در یکی از فرمایشات خود گفتند که “پیروزی انقلاب اسلامی ارتباطی به من نداشت، من یک طلبه هستم، این را به من منتصب نکنید، ارتباطی هم به ملت نداشت، این پیروزی از آن خدا بود”.

    فرماندار سلسله با بیان اینکه کسی که خدا با او باشد، پیروزی از آن اوست، ادامه داد: ملت ما خدا را دارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا در نظم نوین جهانی در حال منزوی شدن است.

    وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درخصوص سرازیر شدن انتقال قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی از غرب به آسیا، بیان کرد: فکر مقاومت و جبهه مقاومت در مقابل زورگویی دشمنان باید پایدار باشد.

    فرماندار سلسله با اشاره به فرمایش سردار سلیمانی که “جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم ها هم خواهد ماند”، افزود: برای این انقلاب خون های زیادی ریخته شده و قرار نیست که به راحتی از بین برود.

    وی با اشاره به اینکه استان لرستان برای حفظ این انقلاب تاکنون بیش از ۶ هزار شهید تقدیم کرده است، افزود: آنها با اصل نظام مشکل دارند در حالی که این نظام قرار است تمدن اسلامی را بسازد و پرچم آن را با دستان پرتوان رهبر به دست امام عصر(عج) بدهد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *