×

حسین یکتا:
 ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برخواهد داشت

  • مرداد ۲۰, ۱۴۰۲
  • ۰
  • رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با بیان این‌که امسال در دل جامعه مردمی فعالان اربعین، ستاد مردمی را شکل دادیم و بنا داریم هرجا بار روی زمین است، برداریم، گفت: قصد داریم کارها را با قدرت و قوت جلو بریم.

     ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برخواهد داشت
  • هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد. 
    اربعین هنوز به صورت کامل به جهان معرفی نشده است
    حسین یکتا، رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها در این مراسم اظهار داشت: باید خود را برای یک اربعین جهانی آماده کنیم. هنوز سیاه‌پوستان آفریقا به اربعین نیامده‌اند؛ هنوز شیعیان کشورهای مختلف نتوانسته‌اند راهی اربعین شوند. هنوز موکب‌های جبهه مقاومت کامل برپا نشده است. معتقدیم هنوز اربعین به صورت کامل به مردم جهان معرفی نشده است.
    وی با اشاره به اینکه ما داریم برای یک عملیات بزرگ جهانی خود را آماده می‌کنیم، گفت: با تمام لجستیکی که دولت انصافاً به میدان آورده است، این را بدانید که شاه بیت این ماجرا دست مردم است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، دو شاه بیت جهادی و مردمی دارند. حکمرانی مردمی از اربعین می‌تواند آغاز شود.
    ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برمی‌دارد
    یکتا با اشاره به اینکه امسال در دل جامعه مردمی فعالان اربعین، ستاد مردمی را شکل دادیم و بنا داریم هرجا بار روی زمین است، برداریم، گفت: هر کار روی زمین مانده چه در آموزش و پژوهش، چه در میدان و عملیات، چه کارهای پشتیبانی و خدماتی را بنا داریم برداریم و عملیاتی کنیم. قصد داریم کارها را با قدرت و قوت جلو بریم.
    رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها ادامه داد: ما نشان دادیم که در مواقع بحران مانند سیل و زلزله و کرونا هم موکب‌داران اربعین و هیأتی‌ها پای کار هستند. ما می‌توانیم بسیاری از مشکلات را با روحیه هیأتی‌ و جهادی برطرف کنیم. انتظار این است که هرجا کاری روی زمین مانده، به دست بچه هیأتی‌ها برداشته شود.
    اربعین امسال پرشورتر خواهد بود
    وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که امسال دشمن بنا داشت محرم را کمرنگ کند، اما با عنایت امام زمان(عج) و حمایت ایشان، محرم پرشوری داشتیم که گرم‌تر از هر سال بود. ان‌شاءالله با این عنایت و نظر اربعین هم پرشورتر خواهد بود. محرم گام اول برای رسیدن تا دم خیمه امام حسین(ع) بود و اربعین ان شاء الله گام بعدی برای رسیدن زیر خیمه امام حسین(ع) است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *