×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان
سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است

  • اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

    سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • سردار نعمت الله باقری عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار داشت: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

    وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت های عظیمی در حوزه نیروی انسانی ، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت ها اقدام نشده است.

    سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند اما موفق نبودند و ندای لبیک یا خامنه ای سر داده شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *