×

واکنش فرمانده سپاه لرستان به حمله اسرائیل

  • فروردین ۱۵, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

    واکنش فرمانده سپاه لرستان به حمله اسرائیل
  • سردار نعمت‌الله باقری، امشب، در جمع خبرنگاران گفت: شهادت پرافتخار جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم غاصب و درماندهٔ صهیونیستی موجب تألم و تأثر شدید شد.

    او اضافه کرد: حملات وحشیانه و وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در ماه‌های اخیر به اوج رسید بیانگر خوی ددمنشانه آن‌ها است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه با نقض دوباره حقوق بین‌الملل در پایتخت یک دولت رسمی به کنسولگری رسمی یک کشور حمله کرده‌است.

    باقری یادآور شد: سرداران بزرگ و پرافتخار اسلام بدون شک پاداش مجاهدت‌ها و اعمال صالح خود را با رزق شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام دریافت کرده‌اند.

    او بیان کرد: سرداران سپاه در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی، در حراست از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم به شهادت نائل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: سپاه این استان ضمن محکوم‌کردن حملۀ رژیم صهیونیستی شهادت سرداران بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی قدس، همرزمان ایشان، مقاومت اسلامی و خانوادۀ این شهدا گران‌قدر تسلیت می‌گوید و امیدواریم روح بلندشان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *