×

پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت سال نو

  • فروردین ۱, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام با صدور پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفتند.

    پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت سال نو
  • سردار سرتیپ دوم پاسدار نعمت اله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی را به شرح ذیل صادر کردند .

     

     

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    («یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

    «ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها /ای مدبر شب و روز /ای گرداننده سال و حالت ها /

    بگردان حال ما را به نیکوترین حال» )

     

    تحویل سال یادآور تحول و نو شدن عالم به اذن خداوند متعال است و اقتدار و پایداری نهال‌هایی که زمستان سخت را گذراندند تا با جوانه های خویش ریشه در خاک بگسترانند و قامت راست کنند و ثمره این مقاومت جانانه را جشن بگیرند.

    طلیعه بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن سبب پیوند بیش از پیش سنت‌های دینی و ملی شده است.

    بهار این ودیعه الهی و رستاخیز دوباره طبیعت، طراوت و تازگی را ارمغان می‌آورد و از سوی دیگر تقارن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت در آمیختگی عطر گل‌های بهاری با عطر معنویت ماه صیام موهبتی بزرگ برای انسان‌های بیدار دل می‌رسد.

    بهار طبیعت و بهار قرآن نوید بخش روزهایی است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت؛ اقتداری که با شمیم دلاوری خون‌های پاک پیر و جوان این مرز و بوم از حسین فهمیده‌ها تا سلیمانی‌ها گل کرده است.

    اینجانبان عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجری شمسی و نزدیک شدن به ایام و لیالی مبارکه ماه رمضان را که با شعار«جهش تولیدبامشارکت مردم»مزین شده است  به همه‌ی آحاد ملت ایران و ایرانیانی که در نقاط دیگر زندگی می‌کنند ،بالاخص خانواده های معظم و معزز شهدای دفاع مقدس،امنیت ،مدافع حرم و سلامت ، جانبازان ،ایثارگران و همه‌ی مسلمین عالم، تبریک عرض می کنیم .

    امیداست که در با استعانت از خدای متعال و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با تعامل و همکاری و پیشتازی در تحقق این شعار موفق باشیم .

     

    سردارسرتیپ دوم پاسدار نعمت اله باقری

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی

    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *