حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

﴿وَالْفَجْرِ * وَلَیالٍ عَشْرٍ﴾یوم الله مبارک ۲۲ بهمن یادآور حماسه پیروزی امتی است که با رهبری حکیمانه و مقتدرانه امام خمینی «ره» و با ایمان؛ اخلاص و توکل به خداوند متعال؛ و صبر و ایثار و مقاومت؛ مشمول نصرت الهی گردیدند؛ و بر استبداد و استعمار و استکبار و حامیانشان پیروز گشتند.

بهمن روز تجدید پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدای عزیزی است که با نثار خون خود جان تازه ای به درخت تنومند انقلاب ایران اسلامی بخشیدند.

یک سال دیگر از نهضت ۴۴ ساله ملت صبورِ متکیِ به خداوند متعال؛ با سرافرازی و قامتی استوار سپری شد؛ و بیست و دوم بهمن با فراز و نشیب هایش فرا رسید و توطئه‌های نظام سلطه و سرسپردگان و افراد جاهل و فریب خورده با دست توانای خداوند متعال خنثی شد و انقلاب اسلامی با قوت و قدرت در حال پیشروی است و به مسیرش ادامه می‌دهد.

اینک در سالروز چهل و چهارمین تولد یوم الله ۲۲ بهمن بر خود می بالیم که جمهوری اسلامی ایران قوی تر از گذشته؛ نمونه و الگویی برای ممالک اسلامی و ملت‌های مظلوم تبدیل شده و علیرغم دشمنی های فراوان با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» و عزم راسخ مردم ولایتمدار ایران اسلامی بر قله های فتح و پیروزی ایستاده است.

در طول این چند سال آمریکا و ایادی آن شیطان بزرگ از اِعمال هرگونه فشارهای ناجوانمردانه؛ تحریم و تهدیدهای مستمر و قدرت تخریبی رسانه ای و ایجاد اختلاف فروگذار نکردند؛ اما مردم بصیر ایران اسلامی با حرکت و تحولی خیره کننده و تاریخ ساز، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای «مد ظله العالی» دشمن را متوقف و مانع اجرای طرح و برنامه های تبهکارانه شان شدند.

با تکریم و تقدیر از عموم مردم ایران اسلامی از مردم شریف، متدین و بصیر استان لرستان درخواست می نمایم با حضور در راهپیمایی روز شنبه ۲۲ بهمن ماه، همچون سالهای پیش بار دیگر شکوه، حماسه، عظمت و صلابت مردم این دیار را به نمایش بگذارید و نشان دهید تا رسیدن به قله‌های آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و پیشرفت و عدالت محکم و استوار ایستاده‌اند.

انتهای‌پیام/