×

کمیته‌ شناسایی و غربالگریِ نویسندگان لرستان تشکیل می‌شود

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۲
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در آینده‌ای نزدیک کمیته‌ای برای شناسایی و غربالگریِ نویسندگان واقعی تشکیل می‌شود و در این کمیته از طریق کارگروه‌های تخصصی شناسایی و حمایت از نویسندگان صورت بگیرد.

    کمیته‌ شناسایی و غربالگریِ نویسندگان لرستان تشکیل می‌شود
  • اعظم روانشاد ظهر امروز در اختتامیه کارگاه مبانی داستان‌نویسی و نشست تخصصی نویسندگان که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، گفت: بهتر است روند توسعه‌ای داشته باشیم، این روند توسعه  و ظرفیت‌سازی در حوزه نویسندگی نیازمند تداوم همکاری و تعامل بیشتر در این زمینه است.

    وی افزود: از طریق  پویش‌ها و جشنواره‌های متنوع با موضوع نویسندگی در استعدادیابی نویسندگان جوان انجام شود چرا که با این روش‌ها می‌توان ضمن شناخت موضوعات فرهنگی هنری، به استعدادیابی نوجوانان و نوقلمان در این حوزه کمک کرد و از ایده‌ها و ظرفیت‌های این افراد در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی بهره برد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در آینده‌ای نزدیک کمیته‌ای برای شناسایی و غربالگریِ نویسندگان واقعی تشکیل می‌شود و در این کمیته از طریق کارگروه‌های تخصصی شناسایی و حمایت از نویسندگان صورت بگیرد.

    وی  با بیان اینکه قطعا با چنین اقداماتی آثار با کیفیت تری از سوی نویسندگان استان، تولید می‌شود، عنوان کرد: کانون نویسندگان با هدف شناسایی قشر جوان و نوجوان شروع به کار کرده ولی همواره باید پیشکسوتان را به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند مدنظر داشته باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *