×

ارائه خدمات آموزشی تخصصی و مهارتی به اصحاب رسانه لرستان

  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۳
  • ۰
  • مسوول بسیج رسانه لرستان با تاکید بر همکاری دوجانبه در جهت ارائه خدمات آموزشی تخصصی و مهارتی در امور رسانه برای خبرنگاران، استفاده از ظرفیت‌های موجود آموزشی با هدف آموزش مهارت‌های مورد‌نیاز جامعه را از دیگر اهداف انعقاد تفاهم‌نامه با فنی‌وحرفه‌ای استان عنوان کرد.

    ارائه خدمات آموزشی تخصصی و مهارتی به اصحاب رسانه لرستان
  • رضا مریدی اصل صبح امروز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج رسانه لرستان با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، اظهار کرد: در رایزنی‌های صورت گرفته بین بسیج رسانه لرستان با مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان، این تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.
    وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در راستای تعامل بیشتر خبرنگاران و بسیج رسانه با اداره کل سازمان فنی و حرفه‌ای اجرایی خواهد شد.
    مسوول بسیج رسانه لرستان با تاکید بر همکاری دوجانبه در جهت ارائه خدمات آموزشی تخصصی و مهارتی در امور رسانه برای خبرنگاران، استفاده از ظرفیت‌های موجود آموزشی با هدف آموزش مهارت‌های مورد‌نیاز جامعه را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.
    مریدی اصل بیان داشت: همچنین پوشش خبری فعالیت‌ها و خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از بندهای این تفاهم نامه است.
    وی، ایجاد بستر لازم جهت بهره‌گیری از ظرفیت مراکز و کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان برای خبرنگاران و اصحاب رسانه را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *