×

استاندار لرستان
اقامت هشت هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی در لرستا

  • اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
  • ۰
  • استاندار لرستان با اعلام آمادگی لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تاکنون هشت هزار ۶۰۰ نفر در استان اقامت داشته‌اند.

    اقامت هشت هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی در لرستا
  • فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در جلسه ستاد اجرایی سفر که به صورت ویبناری به ریاست وزیر کشور از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران در استان خبر داد و گفت: زمینه برای اینکه مردم در نوروز و ماه رمضان با آرامش به امورات این ایام بپردازند فراهم است و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در لرستان با حداکثر توان برای خدمت‌رسانی آماده هستند.

    وی افزود : آموزش و پرورش استان با ۱۶۵ مدرسه در مجموع با یک هزار و ۶۱۵ کلاس درس پذیرای مهمانان نوروزی است.

    استاندار لرستان ادامه داد: همچنین اماکن دیگری مانند مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی که مربوط به گردشگری هستند هم آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

    زیویار تاکید کرد: طبق آمارهای پلیس‌ راه ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد و در همین رابطه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با اجرای طرح ۶۰ – ۳۰ (پویش سلامت) با همکاری راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر این طرح را در ایام نوروز اجرا خواهد کرد.

    وی یادآور شد: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ بالگرد فعال در مواقع ضروری همچون، تصادفات بین جاده‌ای، انتقال بین درمانگاهی یا مناطق صعب‌العبور و ۶۰ مرکز امدادی در طرح نوروزی فعال است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *