×

فرمانده انتظامی سلسله مطرح کرد:
جرایم خشن و سازمان‌یافته در سلسله گزارش نشد/ امنیت خط قرمز ما است

  • مهر ۱۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سلسله با تاکید بر اینکه جرایم خشن و سازمان‌یافته در این شهرستان نداریم، گفت: امنیت شهرستان خط قرمز ما است. به گزارش نیساخبر“سرهنگ فضل الله منصوری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های والای بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، پیمان مجدد با ولایت […]

    جرایم خشن و سازمان‌یافته در سلسله گزارش نشد/ امنیت خط قرمز ما است
  • فرمانده انتظامی سلسله با تاکید بر اینکه جرایم خشن و سازمان‌یافته در این شهرستان نداریم، گفت: امنیت شهرستان خط قرمز ما است.

    به گزارش نیساخبر“سرهنگ فضل الله منصوری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های والای بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، پیمان مجدد با ولایت فقیه و نمایش عزت و اقتدار برای خدمت گذاری به ملت غیور ایران اسلامی است.

    وی با بیان اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی با رویکرد های ارزشی، تخصصی، مردمی، اجتماعی، جهادی و علمی برگزار می شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی ارزش های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و با اقتدار کامل در راستای تحقق اهداف عمل می کند.

    فرمانده انتظامی سلسله با تاکید بر اینکه پلیس به دنبال کسب تخصص های نو و به روز بوده و در مقابله با جرایم حرفه گرایی و کارآمدی را سرلوحه قرار داده است، افزود: آموزش همگانی و جذب مشارکت عمومی از مواردی است که در این راستا باید مدنظر داشت.

    سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه پلیس نظام اسلامی مردم محور و جامعه محور است و سعی دارد پاسخگو و خدمتگذار به مردم باشد، گفت: نیروی انتظامی سلسله با تقدیم ۲۹ شهید، ۳۵ جانباز و ۴ آزاده همچنان در راه ولایت و برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کند و آماده جانبازی و ایثارگری در این راه است.

    وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله مهم همگانی و پایه و اساس پیشرفت است، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی مردم، شهرستان سلسله از امنیت خوب و پایداری برخوردار است و خوشبختانه شهرستان سلسله جرایم سازمان یافته و خشن ندارد.

    فرمانده انتظامی سلسله با تاکید بر اینکه اولویت مهم و خط قرمز ما امنیت مردم است، یادآور شد: یقینا با برهم زنندگان امنیت به طور جدی و قاطعانه برخورد می شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *