×

جشنواره‌های دهه فجر لرستان در مناطق محروم استان برگزار می‌شود

  • بهمن ۱۰, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی-ورزشی هم‌زمان با ایام دهه فجر در سطح محلات محروم این استان برگزار می‌شود.

    جشنواره‌های دهه فجر لرستان در مناطق محروم استان برگزار می‌شود
  • حجت‌الاسلام مهدی قدرتی  اظهار داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان هم‌زمان با ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی را در سطح محلات، مساجد و مدارس این استان در دستور کار خود قرار داده‌ است.

    وی به تشکیل کمیته‌های تخصصی در تبلیغات لرستان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: کمیته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح شهرهای این استان دایر می‌شود که هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب، برگزاری برنامه‌های روشنگری در مساجد و اعزام مبلغ به مناطق مختلف این استان از جمله برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات لرستان در ایام دهه فجر خواهد بود.

    وی به اجرای برنامه رسانه‌ای «روایت جوان» با موضوع دهه فجر و تاریخ شفاهی انقلاب در استان لرستان اشاره و بیان کرد: این برنامه با همکاری رسانه‌های مکتوب و آنلاین و فضای مجازی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب در ایام دهه فجر گفت: برگزاری ایستگاه‌های انقلاب و اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف و برنامه‌ «حرف‌آورد» ویژه زنان و دختران از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در این استان است.

    قدرتی با بیان اینکه جلسات گفتمانی- پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی هم‌زمان با ایام دهه فجر در لرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هم‌چنین جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی-ورزشی نیز در سطح محلات مختلف شهرهای این استان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه ۱۰۰ برنامه از زمان سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی تا ۲۲ بهمن تحت‌عنوان چله انقلاب در لرستان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌چنین پویش «پرچم افتخار» با محوریت یک خانه یک پرچم را در سطح شهرهای مختلف این استان تدارک دیده‌ایم که در صورت تقاضا پرچم رایگان به نشانی پستی متقاضیان ارسال می‌شود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: جشن پیروزی انقلاب در سطح محلات، برنامه تاریخ شفاهی انقلاب، برنامه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سطح مدارس، برنامه چهل شب چهل مسجد با موضوع روایت انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سطح شهرهای این استان است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *