×

اخبار لحظه به لحظه از تنبیه رژیم خبیث؛
نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند

  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۳
  • ۰
  • رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.
    نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • «سرلشکر محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: عملیات وعده صادق با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح به انجام رسید و به همه اهدافش نائل شد.

    سرلشکر باقری بیان کرد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود؛ اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی کشورمان را که به دعوت دولت سوریه برای مقابله با تروریسم در آن کشور حضور قانونی داشتند، مورد هدف قرار دهد و به شهادت برساند، عبور از خطوط قرمز بود.

    رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در همین ۱۰ روز گذشته همه جهان غیر از دو، سه کشوری که حامی مطلق رژیم صهیونیستی هستند، این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کردند و باید به اقدام آنان پاسخ داده می‌شد. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این تنبیه باید صورت گیرد و با همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

    وی ادامه داد: عملیات به نحوی طرح ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ و در مرز سوریه با فلسطین اشغالی تأمین می‌کرد، مورد هدف قرار گیرد و هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیماهای اف ۳۵ که برای مورد هدف قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا بلند شده بودند، مورد هدف قرار گیرد. خداوند را شاکریم که هر دوی این مراکز در حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *