×

به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛
پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان

  • اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) را به کلیه مجاهدان راه خدا و فعالین عرصه های جهادی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

    پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان
  • بسمه تعالی

    فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا(سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

    ❇️ فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) را به کلیه مجاهدان راه خدا و فعالین عرصه های جهادی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

    🔹رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه های جهادی در متن اجتماع ، و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی ، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس، و برای بر طرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مدنظر معظم له ، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

    🔸معظم له در مقاطع مختلف فرمودند:

    “هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم….”

    «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم”.

    🔹بدون شک این مجاهدت فراگیر ، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

    حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیاز سنجی و رصد ظرفیت های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به همراه اقدامات به موقع ، با کیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود(انشاالله).

    🔸ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار ، امید است مسوولین محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی ، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

    🔹با عنایت به ظرفیت های بی پایان برخواسته از ایمان و باور های گروه های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه .

    🔸بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی ، حضرت امام (ره) ، رهبری معزز وخون های مطهر شهدا ، اعلام داشته ، امیدواریم این تلاش و پیگیری ها اجر شهادت برای فعالین این راه مبارک به همراه داشته ، و منجر به زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه باشد.

    🌐سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان🌐

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *