×

فرمانده انتظامی لرستان گفت:
۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز کشف شد

  • فروردین ۵, ۱۴۰۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

    ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز کشف شد
  • به گزارش پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز یکشنبه اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی خمه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

    وی افزود: ماموران جهت بررسی بیبشتر خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق کشف کردند.

    سردار الهی ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان اقتصادی هشت میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در کوهدشت

    فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در شهر کوهدشت اقدام به نگهداری و دپوی کالای قاچاق دخانی کرده است، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: در بازرسی از مغازه نامبرده تعداد ۲ هزار نخ سیگار خارجی، غیرمجاز و قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون ریال کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: احترام به قانون بهترین ضامن سعادت و نیکبختی هر جامعه بوده و در صورت اجرای دقیق قانون، مواهب و فوائد آن به جامعه باز خواهد گشت و از شهروندان خواست هرگونه موراد مشکوک را از طریق سامان ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *