×

درآستانه فرارسیدن ماه محرم؛
گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم برگزار شد

  • شهریور ۱۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  • گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله  با حضور جمعی از روحانیون به ریاست دکتر خسروی فرماندار این شهرستان برگزار شد. به گزارش نیساخبر” در گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم که در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور دکتر خسروی فرماندار و جمعی از روحانیون معزز شهرستان […]

    گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم برگزار شد
  • گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله  با حضور جمعی از روحانیون به ریاست دکتر خسروی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش نیساخبر” در گردهمایی طلایه داران تبلیغ ویژه ماه محرم که در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور دکتر خسروی فرماندار و جمعی از روحانیون معزز شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت شئونات مذهبی، بر حضور پررنگ روحانیون در هیأت های مذهبی شهرستان تاکید شد.

    در این گردهمایی عنوان شد: سال گذشته ۱۲۰ روحانی در سطح شهرستان در ایام محرم به فعالیت تبلیغی مشغول بودند و مقرر گردید در ایام محرم امسال در هر روستا دو روحانی جهت تبلیغات مذهبی حضور داشته باشند.

    همچنین روحانیت معزز حاضر در جلسه، بر رعایت حقوق عامه مردم و توجه به فرهنگ و عرف جامعه از طرف تالارهای سطح شهرستان تاکید نمودند.

    لازم به ذکر است که در سطح شهر الشتر ۲۳ هیات مذهبی ثبت شده وجود دارد که در مجموع ۱۸ هیات از آن ها فعال می باشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *